Left Tęsti apsipirkimą
Tavo užsakymas

Tavo krepšelis kol kas tuščias. Išrink ką nors savo keturkojui draugui!

Visus užsakymus nuo 20 EUR į paštomatus Lietuvoje siunčiame nemokamai!

Dažniausiai Užduodami Klausimai

1. Kada galiu tikėtis gauti savo užsakytas prekes?

    Visus užsakymus supakuojame ir išsiunčiame dar tą pačią arba kitą darbo dieną. Taigi, 85% užsakymų pristatomi jau per 1-2 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo internetinėje parduotuvėje. Retesniais atvejais pristatymas gali užtrukti iki 3 darbo dienų, bet beveik niekada ilgiau!

    2. Ar visas prekes turite vietoje, jų nereikės ilgai laukti?

      Tikrai taip. Visas prekes, kurias matai internetinėje parduotuvėje, turime sandėlyje, išskyrus tuos atvejus, kai prekė yra laikinai išparduota (tokiu atveju prekė bus aiškiai pažymėta ir jos laikinai nebus galima įsidėti į krepšelį). 

      3. Į kokius paštomatus pristatote užsakymus?

        Mūsų pristatymo partneris – LP Express. Visus užsakymus pristatysime į tau patogiausią LP Express paštomatą arba kurjeriu į namus, biurą arba kitą nurodytą vietą. Vis tik, jeigu turi specialių pristatymo pageidavimų – rašyk mums žinutę, pasistengsime padėti!

        4. Man žūtbūt prekės reikia dar šiandien / rytoj, ar galite padėti?

          Visuomet stengiamės tą padaryti, todėl drąsiai rašyk mums. Na, o jeigu turi galimybę prekę atsiimti Vilniaus mieste, dažniausiai galime pasiūlyti tos pačios arba kitos dienos atsiėmimą tau patogiu laiku iš LP Express paštomato, esančio Gerulaičio g. 3, Vilnius, šalia PC Ozas.

          5. Ieškau Ruffwear (arba kito jūsų atstovaujamo gamintojo) prekės, tačiau nerandu jos jūsų internetinėje parduotuvėje. Ar galite atvežti mano norimą prekę?

            Žinoma! Parašyk mums ir mes tave informuosime, kiek užtruktų norimą prekę gauti (paprastai siuntimas užtrunka apie 2 savaites), bei tikslią jos kainą. Specialiai užsakytoms prekėms galioja visi tie patys privalumai, kaip ir sandėlyje esančioms prekėms, įskaitant nemokamą pristatymą bei grąžinimą ar keitimą.

            6. Nesu tikra(s), ar mano keturkojui tiks dydis, todėl nedrįstu užsakinėti.

              Nepergyvenk – nors turime pateikę detalias dydžių lenteles ir jos tikrai tikslios, mes puikiai suprantame, kad pirkimas internetu, nors ir turi daugybę privalumų, ne visada leidžia pataikyti į dešimtuką. Todėl užsisakyk, pasimatuok ir, jeigu dydis netiks – nemokamai ir lengvai pakeisk į kitą, parašydamas mums trumpą žinutę. Na, o jei smarkiai dvejoji tarp dydžių, parašyk mums prieš užsakydamas prekę ir mes įdėsime pasimatavimui du skirtingus dydžius – tinkantį pasiliksi, o netikusį galėsi grąžinti. 

              7. Kaip grąžinti netikusią prekę?

                Labai paprastai – parašyk mums ir mes tau atsiųsime iš anksto apmokėtą LP Express paštomato siuntimo kodą, kurį panaudodamas galėsi prekę išsiųsti atgal mums iš bet kurio tau patogaus LP Express paštomato. Viskas!

                8. Ar turėsiu mokėti papildomai už siuntimą, norėdamas grąžinti prekę?

                  Ne. Niekada. Ir nepriklausomai nuo grąžinimo priežasties. Apsipirkimas internetu turi būti malonus procesas ir nekelti streso. Urban Tails stengiasi tai užtikrinti kiekvienam keturkojo pawrent'sui!

                  9. Ką daryti, jeigu turiu klausimą, bet čia nerandu atsakymo?

                  Rašyk mums žinutę! El. paštu info@urbantails.lt ar per Facebook, ar Instagram paskyras kaip tau patogiau. Atsakysim!